Doe mee(r) met Citykerk

Geven kan bij Citykerk op twee manieren. Allereerst vanuit talent. Denk rustig na. Wat is jouw kerntalent? Waar ben je goed in of wat vind je gewoon leuk?

Daarnaast gaat het over geld. Ons kinderwerk groeit, onze programmering is een stuk groter én willen we bewust gratis aanbieden. Om onze ambities te kunnen uitvoeren, zoeken we honderd mensen die maandelijks 50 euro willen bijdragen. Meer of minder per maand? Dat kan natuurlijk ook. Elke bijdrage is welkom.

Geef direct aan Citykerk

Let op: kies bij ‘wijkgemeente’ voor ‘Citykerk’.

Geld geven

Te gek dat je ons wilt helpen.

Klik op “geef aan citykerk” hierboven om via het doneerportal van de PKA* maandelijks te geven. Belangrijk: kies bij ‘wijkgemeente’ voor ‘Citykerk’.

Wil je (eenmalig) een ander bedrag geven? Ook dat kan via het doneerportal van de PKA. Een gift aan ons via de PKA is aftrekbaar. Liever zelf overmaken? Het rekeningnummer is NL90 RABO 0373741472 t.n.v. Protestantse Gemeente Amsterdam. Zet bij de omschrijving ‘Gift Citykerk’.

Talent of tijd geven

Laat ons via deze link weten wat jij wilt geven.

Vanuit jouw expertise, levenservaring of gewoon vanuit tijd.

Bij Citykerk geloven we dat je van alles nodig én te geven hebt. Wij proberen dat met elkaar te matchen. Zo bouwen we samen aan een community waar veel mensen iets voor elkaar en de stad betekenen.

* Citykerk maakt deel uit van de Protestantse Kerk Amsterdam (PKA). Dat is een koepel van gemeenten en projecten in de stad. Binnen de PKA hebben we een eigen Stichting Citykerk. Citykerk is bezig met de aanvraag van een ANBI-status. Tot dit is gerealiseerd, kun je aftrekbaar geven aan Citykerk via de ANBI-status van de PKA.

We vragen je commitment in talent en geld voor een jaar. Commitment betekent: je spreekt een intentie uit op welke manier je komend jaar wilt bijdragen. Natuurlijk begrijpen we dat het leven anders kan lopen dan je denkt.

Bij Citykerk is Maurice Lubbers eerstverantwoordelijke voor logistiek en financiën. Hij hoort graag van je als je aan ons wilt geven. Zowel qua kerntalent als financieel. Ook voor vragen kun je altijd contact opnemen met Maurice via maurice@citykerk.amsterdam