Citykids

Over Citykids: Eén keer per maand is het op zondag tijd voor Citykids:

een afwisselend programma voor kinderen t/m 12 jaar. Citykids is de plek waar kinderen (bijbel)verhalen ontdekken. Het Citykids programma is geïnspireerd op de Godly Play methode.

Godly Play is een manier van werken rondom religieuze en bijbelverhalen die gericht is op persoonlijke spirituele ontwikkeling. Aandacht, ontdekken en verwonderen staan centraal. Met taal, materiaal, beelden en rituelen kunnen hoofd, hart en handen meedoen om je onderdeel te gaan voelen van een groter verhaal dat al lang geleden begon, nog voor je geboren werd.

Thema’s zijn alle onderliggende thema’s onder bijbelverhalen, zoals: naar wie kijk ik om, met wie ben ik verbonden, op reis zijn, vertrouwen, waar hoor ik bij, wat is zo kostbaar dat ik er alles voor wil opgeven, waarvan denk ik dat het niets voorstelt maar kan uitgroeien tot iets mega’s. Er is ruimte voor iedereen!

Citykids is een initiatief van en samenwerking tussen Citykerk en Stroom Amsterdam.

Benieuwd naar de eerstvolgende Citykids sessie? Kijk in onze agenda:

ANNELIES • Programma- en communitymanager Citykids

Annelies Rebel (1984) ontdekt steeds meer wat haar eigen achternaam haar te zeggen heeft. Al reizend ontdekt ze de ingrediënten voor een Rebels leven; moed, aandacht, anders-zijn, humor en kwetsbaarheid. Met haar podcast Rebel op Reis maakt ze met hulp van haar gesprekspartners haar koffers lichter en leert ze hoe je echt je eigen pad kunt volgen.

Voor Citykerk en Stroom maakt en begeleidt ze het Citykids programma. Dit programma voor kinderen, ouders en de communities waartoe ze behoren is geïnspireerd op de Godly Play methode.

Annelies heeft vier kinderen, zou het liefste elke dag Godly play verhalen vertellen, voetbalt graag en doet een poging tot piano spelen. Ze woont vlak onder Amsterdam.

Annelies kun je bereiken via Annelies@citykerk.amsterdam