Cursussen

Tim Vreugdenhil

Citykerk Community Center • Overtoom 214, Amsterdam

Christelijk geloof – the basics

“Het voelt als een kathedraal waarvan ik de ingang niet kan vinden.”
“Ik ben best nieuwsgierig maar ook een beetje bang dat ze me willen bekeren.”
“Ik voel me soms een beetje dom dat ik echt géén idee heb.” Een paar van de reacties ik het vaakst hoor als mensen geïnteresseerd zijn in wat ik doe en vooral de traditie waarin ik sta. Ik heb niet alle antwoorden. Maar wel deze:
“Het is zeker een kathedraal, maar er is ook echt een deur. Meer dan één zelfs.”
“Nieuwsgierigheid is voldoende. Als ik het ook mag zijn naar jou.”
“Dat begrijp ik. Ik zal eerlijk met je zijn: tot de dag dat hij stierf wist ik niks van David Bowie. Was ik dom? Nee, ik groeide op zonder popmuziek. Inmiddels heb ik een theaterprogramma over hem gemaakt en beschouw ik mezelf als fan.”

Ik ben dominee, met een goed track-record als het om luisteren en vertellen gaat. Ik neem je mee in een kort traject waarin ik je gastheer ben. Ontmoet leuke mensen, stel al je vragen.

Woensdag 2, 9, 16 oktober.
20-21.45 uur
Overtoom 214
including drinks

Data, tijden, locatie

Woensdag 2, 9 en 16 oktober
20:00 uur tot 21:45 uur.
Overtoom 214, Amsterdam

Kosten:

29 euro totaal voor de drie avonden.

Ik heb een vraag